adVertisment

.

esmaspäev, 17. jaanuar 2011

KITSEKARI

Raiesmiku ääres jalutades märkasin 5-6 pealist kitsekarja värskel raiesmikul einestamas ja lõunauinakut nautimas. 
Otsustasin lähemale hiilida...

...hiilides jäi kõhu alla oks mille murdumine ehmatas kitsed liikuma...

...peale seda, kui olin arvanud, et terve kari lahkus, tõusin püsti ja nägin iseendalegi üllatusena paremal kitse, kes minu poole vaatas..

...peale mõningast tõtt vaatamist otsustas ta mulle lähenema hakata...

...ise ikka uurides ja puurides, kes ma selline olen...

...kuna vaatasin, et kits nõnda julge otsustasin portreefoto saamiseks talle ka lähenema hakata (muutusin liiga julgeks ja kärsituks), kuid see talle ei meeldinud, keeras selja ja tegi metsa poole minekut...

 ...pärast liikus üks 5-6 pealisest karjast raiemiku vahetus läheduses...

Raplamaa,
jaanuar 2011